Välkommen till LausingDesign!

DESIGNERS, HEADERS, SKYLTAR. ALLT ÄR GRATIS!
 

Hej & välkommen hit! I början av 2013 så började jag göra designer, mest till mina kompisar osv. Men under dem här 3 åren så har jag lärt mig rätt så mycket. Därav att jag har nu en designsida för göra allting enklare!

 

Om ni är osäkra på om jag kan göra precis så ni önskar så får ni gärna titta i min portfolio, där jag har bilder till alla designers som jag gjort design så ni kan gå in och titta hur de ser ut. Jag gör mina designer i Adobe Photoshop CS4. Jag gör endast bloggdesigner till blogg.se, headers & skyltar kan jag göra till andra bloggportaler men då får ni sätta in den själva, tyvärr.  

 

Om ni har någon fråga är det bara att maila [email protected].


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback